evol

evol

Wednesday, July 3, 2013

serba salah dibuatnya..... hummm

aku serba salah!!! dan perasaan tuh selalunya akan sentiasa berlayarlayar dalam kepalaku.....

actually, aku serba salah dengan one group chinese niy...untuk subjek bisness research, setiap wakil kumpulan perlu membuat undian untuk memilih pensyarah yang berlainan untuk menjadi 'supervisor' bagi research kami...and aku memang daa memilih one lecturer yang tidak ku kenali sangat ini... and i do ask Puan Rosmanizah untuk change another lecturer!!Puan Ros memberi kebenaran itu and one of my frens cakap 'ehh, mane boleh tukar!!' <--at this time aku start serba salah dah pun.... but nama daa tulis under Puan Haniza.... 

 Chinese group, sorang pun tiada wakil at that time...and Today, time kena jumpa 'supervisor', group aku diskuss laa dgn Puan Haniza... and the chinese group also come to see Puan Haniza... but nama mereka tiada kat Puan Haniza... aku minta mereka untuk jumpa Puan Ros but aku tak taw laa whether they see Puan Ros or not...lepas diskuss dengan Puan Haniza, aku lepak dengan member group yang lain untuk practice Muet... (arghhh Muet Speaking Test will be TOMORROW!!!) member group yang lain tuh cakap dan inform aku yang budak Cina semua bengang dan tetap mahukan Puan Haniza become their supervisor... aku jadi seba salah dengan diorang.... dan sekiranya diorang tetap berkeras mahukan Puan Haniza, takpe laa aku mengalah jew laa... and hoping group member aku pun mengalah sekali... really because of this, aku ta senang duduk....actually, untuk settle this problem, senang jew... that Chinese group tuh pergi laa jumpe Puan Ros and amek jew laa lecturer yang laen.... lagipun, name diorang takde pun kat puan Haniza.... but, diorang tetap berkeras nak puan Haniza jugak, aku tak dapat cakap ape laa... humm... 

humm.... 'peel' aku niy, aku tak suka orang keliling aku cakap belakang... if not satisfied with me, juz straight forward inform me... aku tak suka orang cakap belakang and aku jugak tak suka berkata belakang.... second 'peel' aku pulak, aku kurang gemar sekiranya orang tidak sukakan aku... (aipppp, na buat orang sukakan kita memang laa tak boleh....) kalau dahulu, orang tak sukakan aku, aku pun berkobarkobar untuk tidak sukakannya jugakk... but now, kalau orang tidak sukakanku, aku akan tetap mencari jalan untuk membuatkan dia menyukaiku....

*serbasedikit 'peel' aku yang cuma hanya insan biasa....actually banyak ag, tapi cukup hanya itu buat kali ini... marghrib daa menjelmakan diri... dan malam niy, banyak bende nak stdy... xoxo!! 

No comments:

Post a Comment