evol

evol

Wednesday, July 3, 2013

segalanyaaaaa mudahhhhhh arghhhhh!!!!!

saya terasa nak menangis sekaranggggg!!!!

kenapalah hati ini begitu mudah tersentuh....
mudah terasa....
dan segalanya mudah laa.... :'( :'(

organisasi KJP sem kali niy, aku ta berapa kenal orangorangnye... 
*actually mmg ta kenal pn... coz 2times meeting aku ta dpt hadirkan diri...
organisasi KJP sem niy ta mcm dlu....
nmpak merekamereka macam tegastegas, no more laugh, no more fun.....
nampak macam ta meriah juz like before....

hati niy pun!!
* cepat sangat terasa...
* even dlam chatting dlm fb, ttbe terasa bagai sebelah pihak sama bagai memarahi aku..
*terasa bagai mereka sudah muak akan diriku yang agak slow... (mmg slow pn...)
* terasa bagai aku sering menyusahkan mereka....

waaaaa!!!!!! na menangis KUATKUAT dalam hati!!! 
# erkkkk... dalam hati jew.... hahaa 

No comments:

Post a Comment