evol

evol

Wednesday, June 22, 2016

M.A.S.A

Assalamualaikum korang ...
ohh ya .. Sebelum terlupa , aku nak cakap ni ..
Update yang baru aku update tu , sebenarnya dah dikarang dalam 2 3 atau 4 5 hari yang lepas tau !
hihii .. Mase tu , tengah-tengah mengarang dan nak publish tu , tiba-tiba line internet pulak slow macam siput  ... Terus lah terlupa nak publish .. Nasib baik sempat save .. hihii .. Kalau tak , tak dapat lah cheq nak karang balik ... hihii

Okay !
Kali ni nak update ape ye ?
Haa ..

M.A.S.A !!
Sebenarnya , macam tak percaya dah nak raya dah . Dalam erti kata lain , sebenarnya aku nak cakap dah nak dekat Midsem Break dah .. Allah .. Cepatnya masa berlalu .
Sebenarnya lagi , bila korang dah di tahun akhir perkhuliahan , lebih spesifik lagi , di akhir semester , korang akan rasa masa tu seolah-olah mencemburui korang sangat-sangat .
Korang akan rasa macam seolah-olah dah tak sempat nak bernafas . hihii (propa sangat ayat kan !)
Korang juga rasa seolah-olah tempat korang belajar ni dah jemu nak tengok korang dan nak korang cepat-cepat blah ! (perghh ayat ganas x ?) Hihii

Semester akhir ini , aku hanya ambil 3 subjek final & 1 Final Year Project (FYP) .
Sikit kan ? Member-member terdekat aku , ambil 4 subjek final & 1 FYP .
Kenapa aku kurang 1 subjek ? Sebabnya salah satu subjek yang diorang ambil sekarang ni , aku dah ambil mase sem lepas . Aku kan transfer credit student .

Tapi !!!
Walaupun aku terkurang 1 subjek daripada diorang , TETAP jugak aku rasa masa tu tak cukup !!
Semester ni , aku kena buat :
* 3 subjek Final
* 1 FYP
* MUET ( MUET masa Diploma dulu sangat-sangat menghampakan .. jadinya , aku kena repeat again .. )
* Cari tempat Internship beserta hantar resume, cover letter, & dapatkan comfirmation dari company tu

Fuhh fuhh fuhh .. Pasal intern pun , 1 masalah jugakk ..
Pening nak minta intern kat mana ..
Samada Ipoh (aku taktahu kat mane tempat yang sesuai untuk intern kat ipoh.. )
Mahupun KL .. (kat KL banyak tempat boleh intern .. tapi masalah kos yang melampau pula )
Member-member aku , memasing nak try apply intern kat Kedah tempat sorang member kitorang .. tapi .. waduhh masalah betul ..

Hihii .. Dah dah .. Back to the topic !! (Banyak dah melalut nihh .. )
M.A.S.A

Aishh ... Aku rasa update kali ni , dah panjang dah pun kan ..
Maafkan tuan hamba .. Kita sambung next update lah pasal MASA ni ..
Actually , tuan hamba tengah terkejar dengan masa ni ..
Esok ada 2 quiz !! Dan tuan hamba mohon undur diri ..
Remind me k !!!

No comments:

Post a Comment