evol

evol

Wednesday, August 20, 2014

story of 'kenalan'....

Bismillahirrahmanirrahim....
Assalamualaikum...
wahhh... lamenye tak ada coretan kt sini...
sebelum tu, rasenya masih tak terlambat lagi nak ucapkan $elaMat H@r! R@Y@ @id!lF!tR!.....
(hikhikk... maaf takde creativity sangat.... )

oke... 1st of all, sekarang tersangatlah busy...
(erkkk... bz kemendenye.... adoiii... bz ngelamun...)
Sebenarnya.... FINAL juz around 3weeks MORE!!!
sebab tu laa... hati kacau bilau niy... study entah ke mana... 
sekarang ini asyik terfikirkan kampung halaman jew....

erkkkk.... kampung halaman??
hikhikkk... sekarang daa bertukar kepada kampung halaman sudeyyy...
atenye, daa belajar luar dari Ipoh, khususnya luar dari Perak!!!
so... drpd rumah bertukar kpd kampung sudeyyy... even kampungnye adalah kampung moden gituhhh....
hikhikk...

oke... 2nd is.... ASSIGNMENT tak pernah lah nak HABIS!!!
adoiiii.... terasa sangat2 muak & nak termuntah melihat assgment yg tak pernah nk settle...
(dah tuh... suka tangguh keje lagi kan... haa... rasakannnnn!!! padan muka!!! )
huaaaaa nak menangis!!! tiba2 terasa sangat2 down & mcm nak berhenti study jewppp...

fuhhhh... emosi sedihhhh+tensionnnnn+bosannnnn!!!!

Then.....
I have 1 story to share wif all of u... (perghhhh speakingggg!!!)
Aku punya seorang 'kenalan'....
For me, she is beautifull...kind...pretty...and sometimes, i used to jealous her....
Aishhh... jeles sebab 'dia' lebih cantik... klw nak dibandingkan dengan diriku laa...
Tapi... 'dia' pulakk kurasakan jeles padaku... (mayb atas alasan yang sama denganku..)
Sebab... 'dia' terlalu taksub nak mencuba pelbagai jenis produk kecantikan hanya utk memutihkan kulitnya...
Sehinggakan 'dia' memakai 1 produk yang telah memberi effect yang sangat teruk pada mukanya seawal 'dia' memakai produk tersebut... Seriously... aku risau... dan aku macam tersedar.. 'dia' melakukan semua itu hanya kerana cemburu & mahu lebih dari diriku... Kadangkala... aku terasa macam xnak rapat dengannya... sebab risau macam2 lagi yang akan 'dia' buat... 
Tapi... tindakan tuh macam terlalu kejam pulakkk... huhuu entah lahh...

Biarlah... apa yang aku azamkan sekarang, for this 3weeks left, aku nak manfaatkan masaku utk study smart... 

Kerana aku xmahu menghampakan harapan kedua ibuayahku yang telah menghantarku disini utk terus belajar... Aku punya cita2 yang tinggi... Aku punya misi & visi yang perlu aku capai... Aku punya planning yang baik selepas tamat Degree ini... 

#erkkk... actually tak tahu lahhh apa yang nak disampaikan disini... merepek2 je... hahaa fikiran tak menentu... nak study.. tapi kemalasan tersangatlahhh... adoiii.....

erkkkk... tersilappp... hikhikkk jgnnnn stado!!!

Bismillah... aku belajar krn Allah....

No comments:

Post a Comment