evol

evol

Tuesday, June 3, 2014

Welcome Back UNITEN Sem 1!!!!!

Assalamualaikum....
welcome back, cahaya eyqin!!!
hamboiii.... lama sangat menghilang... hikhikk

Actually, welcome back tu untuk Welcome Back to UNITEN!!!
kuang..kuang...kuang...
huwaaa.... daa start kelas balik yekkk....

oke, now I'm officially in semester 1... previous tuh, juz short sem 1 only...
semester kali nie, aku daftar 6 subjek yg boleh dikatakan senang2 dahulu..
bukan apa... untuk memudahkan aku naikkan pointer aku yg kecundang masa final short sem tuh..
nak taw tak apa subjeknye?? hikhikk....
<3 Mathematics of Finance
<3 Tamadun Islam & Tamadun Asia
<3 Hubungan Etnik
<3 Microeconomics
<3 Islam & Civil Society 1
<3 Financial Statement Analysis

taraa..... tuh list subjek yang aku amek sem niy...
previous sem mase short sem tuh aku amek
<3 Management Science
<3 Islamic Capital Market

huhuuu... I want to build my own strategy slowly...
sebab aku tahu kelemahan diri aku... & tak lupa, aku juga tahu kebolehan diri aku sendiri...

hikhikk...
Actually... aku dah ada misi yang perlu dicapai dalam 2-3tahun kedepan...
so, kena laa Study Smart supaya tak kantoi mana2 subjek kn... & supaya pointer juga lebih cantik dari pointer masa lalu... 
walau apapun....kejayaanku ini adalah khusus dihadiahkan kepada ibu & ayahku yang banyak bersusah payah lebih2 kali ini untuk kesenangan aku belajar.... Aamiin... <3

okee... gottogo.... maghrib makin menjelma niy... Masa Itu Emas kn... nak berjaya kena PANDAI hargai masa... tapi, kne ingat juga... USAHA mcm mana sekalipun kalau TIADA KEBERKATAN, tak guna jugakk!!! so, SOLAT ITU TIANG AGAMA.. hikhikk sempat agi kn... 


winkwinkk...love eyqin.... <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment