evol

evol

Thursday, October 24, 2013

2more payperr to go!!!! hoyeahhhhh

Assalamualaikum.... haiii.... good morning.... (update qeysah niy time morning okke... hee)

aishhh... tengah mandi tadi, tetiba terasa na update satu ceghita...
tapi...
laa niy, terasa malas pulokk... hummm
update jew laa yup... 
selamat menyalami coretan kali ini...

first of all...
aku dan sidia sudah kembali kepada sedia kala...
wahh...
hepy niy...
ijuztrusthim... coz,iknowhim...

owkeyhh...
qeysah sebenar..
its all about final exam...

fuhhh... alhamdulillah....
2 paper daa lepas...
juz feels dissapointed dengan paper Organizational Behaviour!!!
apa yang dibaca, dihafal, difahami...
semuanya LUPA!!!
hopefully lepas jew laa... :'(

another paper is, Business Finance...
paling yang tak dijangka, soalan teori yang keluar!!
kalau soalan teori keluar sikit jew, tak kesah laa sangat...
niy soalan teori, 50% MARKS!!! 
 #wohooooo apa aku na mencarut banyakbanyak niy....
tapi, soalan nombor 3 membuatkan aku tersengih sambil pandang ke sisi...
soalan nombor 3 tuh, SEBIJIK katakau dengan soalan dalam BUKU!!
and guess what?
aku baru lepas buat latihan tuh...
hopefully apa yang aku jawab dalam exam semalam tuh, itu lah jawapannya...

tapi...
apa yang membuatkan aku takut+risau+cuakgilerr niy,
ramai giler yang tak boleh buat...
even student Diploma Perbankan Islam pun termenangis tengok soalan....

so,
aku takut nak terlebih hepy dapat jawab soalan tuh...
aku takut....
sobsob,,...
impianku kan na capai lagi 0.2 lagi...
nak cukupkan pointer 3.5!!!
cukupcukup makan pun jadiler....

okee... ampai disini sahajalah dahulu...
nak sambung study Investment Management & Operation Management!!
xoxo...

No comments:

Post a Comment